söndag

Hej på er igen!
Nu sitter jag här i soffan med Thomas stenålders data och kollar på bones. Idag har jag inte bara solat, lagat mat, bakat, och ätit glass utan också BADAT :D imorgon kommer det till och med bevis på det, det finns på film och jag badade två gånger ;)
Imorgon är jag ledig men jag har möte vid ett och sedan ska jag på utveckligs samtal och innan mötet ska jag kanske luncha med mamma också så blir inte så himla ledig ;)
Tisdag är det skola och sen på onsdag ska jag vara ledig för jag och mamma ska på spa sen så är det ju lång helg så jag går i skolan en dag i veckan :O Haha, så jäkla skönt! Men nu ska jag fortsätta kolla på bones, pusspuss! :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0