Mitt i rökiga diskussioner, där lever jag. Den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam

Hejsan Sötisar!
Nu är jag hemma och sitter på min hårda stol, inna jag skrev sist hade vi just haft ett prov som gick skit så jag ska sätta mig och plugga till det snart, eftersom jag måste göra det på tisdag nästa vecka. Egentligen är omprovs tillfället för det på onsdag med då ska jag ju på spa med mamma. Det lyxigaste med nästa vecka är att jag bara går en dag nästa vecka och det är tisdag för vi har typ studiedag på måndag, ledig på onsdag och sen är det röda dagar :)
Men nu har jag just ätit lite godis och lyssnar på en jätte bra låt, lägger upp den snart^  Men nu ska jag kolla bloggar, pusspuss ;)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0