lördag

Idag har min kropp strejkat helt, jag sov ovanligt länge för jag kände mig helt död, det gick inte att äta för jag mådde så illa. Min mamma tog med mig på utförsäljning men mina ben höll på och vika sig hela tiden så jag gick hem mycket tidigare än henne och nu på kvällen slutar inte mina händer och ben att skaka. Bajs kropp!
Jaja, nu har jag klagat klart! Jag gjorde i alla fall tre jätte fynd som jag är super nöjd med, jag visar dom för er på måndag! För några timmar sen kom morfar hit så satt vi ute ett tag och sen blev det grillat som blev helt super. Sen har jag lagat på soffan och tyckt synd om mig själv. Men jag langar snart ett nytt inlägg om en ny låt som i alla fall gjorde mig chockad, den är grym så lyssna på den senare :) Puss sötisar!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0