"ledig" måndag

Hejsan, vuxen poäng till mig idag!
Jag gick upp vid 9 (1poäng), fixade mig och åkte iväg och lunchade med mamma och hennes jobbar kompisar hade hade givande konversationer (1poäng). Åkte därefter på möte och pratade med chefen, var mycket omtyckt (2poäng). Sen mötte jag Lisa tog en glass (0poäng), någon timma senare var det utvecklingssamtal. Sen jag sa upp kontakten med vissa personer har mina betyg förbättrats drastiskt till det bättre (3poäng!). Så idag har det varit en bra dag och jag har inte legat hemma och degat även fast jag varit ledig(1½poäng!), känns skönt att inte en hel dag gått och jag bara legat i min säng.
Haha, roligt att betyg sätta sig själv lite (8½poäng). Men 0poäng för att jag inte bloggat i alla fall, fy på mig! Trodde jag skulle hinna blogga imorse men det blev lite brottom. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg till ikväll faktiskt så ska jag försöka ta mig i kragen hedan efter när det gäller bloggningen :)
Nu blir det te i salongen, haha, pusspuss ^

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0