härliga onsdag!

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering med det blir lätt så när jag måste sitta hära helt själv och inte ha någon att prata med undertiden ^ Men i alla fall så var jag som sagt i stan med Fanny idag eftersom vi var lediga.  Kolla runt en massa men jag kom hem med endast ett par as snygga skor från Belle och ett diadem, som jag redan har i svart men nu i coral/orange, fint nu till sommaren. Men ni får se dom imorgon när jag kommer till skolan :) Efter shoppingen mötte vi Lisa och Jossi så gick vi runt lite.
Imorgon är det skola igen, jag dansade nästan runt när jag kom på att jag inte började förns 20 över 10. Men lyckan byttes snabbt ut mot besvikelse när jag kom på att nej det gör vi inte för vi har nationellt i engelska iiiiiigen! Så halv 9 ska jag vara i skolan, kuuuuuul! Jaja, nu ska jag i alla fall lägga mig och kolla på tv :) Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0