fredag, och mitt 400ande inlägg!

Hejsan sötisar,
jag har haft fullt upp hela dagen! Detta blir inte bara mitt första inlägg för dagen utan även mitt 400 inlägg idenna lilla blogg :O
Haha jaja men imorse hann jag bara fixa mig för vi skulle in till stan och shoppa åt thomas och mig ;) Jag åt en super god cesar sallad på belgianbar. Sen åkte vi hem och tog en liten lugnstund och åt min fruktsallad med kesella vanilj och hackade nötter på, bra tips för såna som försöker vara lite nyttigare :)
Efter det bar det snabbt av till ikea, där fick fick med oss ljus, kuddar och en byrå hem när det bara skulle vart två lådor och en klädhäst. Tyvärr var dom för fula så blev en MALM byrå istället och jag är mycket nöjd med den eftersom jag behövde plats för smycken och väskor och sånt.
När vi kom hem så var jag tvungen att börja med rotfrukts gratängen och allt annat så direkt efter maten satte jag igång och satte ihop byrån sen så har jag hållit på och plockat i massa grejer och gjort fint här inne i mitt lilla rum som jag städas imorgon ^
Jaja, nu ska jag poppa popcorn, ta en cola, sätta på en film och för första gången idag ta det lite lugnt, så kanske skriver senare annars höras vi imorgon. Pusspuss! :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0