ett stort beroende av.. (skämt osido)

kläääääder, ge mig mera ;)

Haha, dessa nätbutiker när inge bra för mig alls, tur att man inte är 18 och kan beställa hem en massa själv :p
Jaja, det blev ingen film för jag hatar att kolla på film ensam. Imorgon ska jag förhoppningsvis till min storebror och vara med honom för camilla ska på tjejkväll och mamma och thomas ska ju iväg och jag är lite mörkrädd av mig :p Ska möta Stephanie i tumba centrum och fixa biljetter till derbyt på torsdag, har inte varit på någon match på typ ett år så det ska bli skit kul ;)

Det är någon talkshow på 5an nu där eminem är med och shit vad snygg har är nu, och han är mörkhårig och har typ några millimeters stubb. Alltid tyckt att han ser lite whit trash ut men fan vad snygg han är nu, haha men nu ska jag inte svamla på mera så vi hörs nog imorgon :) Pusspuss!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0