Lalalaaaa

Sådära nu är jag mätt och belåten, för ett tag i alla fall. Funderar hur jag skulle kunna klara av en diet, vatten var det bästa men tyvärr fungerade det i två dagar, men men. Haha det jag ville berätta förut var att när vi satt i solen och åt tårta så råkade visst någon av Lisa och Fanny slänga snöret från förpackningen på marken och då kom en tant och sa "Ja, jag ser att ni har lite fest hära", min första tanke var; vill hon ha tårta? :S Men nej då hon började istället predika om att alla vill väl ha ett bra samhälle, okej hon kude bett oss plocka upp det sen skrivit en debatt arteikel. Kärring :o Jaja det var bara att skratta åt ;) Men men nu ska jag kolla på tv och koka mig lite te, pusspuss!



T

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Åh vad den tårtan var fin och ser god ut! :)

2009-03-26 @ 13:37:10
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0