En bra onsdag


Hejsan nu är jag hemma, sitter och kollor på lite skit på tvn. Men hur underbart är det inte nu när man kan komma hem vid halv 5 och det fortfarande är ljust? Eller att stå i solen och äta en glass? Jag älskar våren och sommaren!
Bilder ovan tog jag när jag gick på bryggan utanför våran lägenhet, det är precis utanför våran uteplats. Så himla mysigt väder nu, det är nu man vill gå på långa promenader på helgerna och bara mysa runt och fika på uteserveringar! Jag kan inte sluta tjata, ursäkta mig men idag har varit en bra dag och jag mår verkligen bra idag :)
Skolan har inte varit speciellt jobbig, vi hade admistration som första lektion, som är en kurs som jag faktiskt tycker om och eftersom det var omprovs tillfälle igår och det gick bra på det admistrationsprovet som jag missat innan när jag var sjuk så var jag posetiv idag. Sen svenska och då såg vi på en norsk film, jag ääälskar norska ;) Sen var det lunch sen tååårta men då kom vi lite sent till arbetsstätt och lärande lektionen men Anna blev inte sur.
Jag skriver lite senare för nu känner jag att det blev ett fööör långt inlägg så det kommer ett till sen när jag och Thomas ätit pizza, känns inte som det bästa efter den tårtan ;) Puss så länge!

T

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder & sånt

Haha jag köpte dem aldrig :O men massor av andra saker!

2009-03-18 @ 18:18:19
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0