Torsdag

Hejsan, nu är jag hemma. Efter jag skrev sist har jag hunnit gjort två prov i matte och engelska, ätit lunch och middag och fixat livräddnings grejen på idrotten. Fanny tog med sig badkläder till mig så jag kunde göra det, vad som var mindre rolig att en hel idrotts klass skulle göra samma sak. Sen har jag också varit i Kista centrum med Fanny och Lisa för Fanny skulle byta en klänning så vi kollade lite i affärer och åt donken. Nu har jag ätit, igen, lite lax med romsås och potatis, yummi! Men nu ska jag kolla på tv och mysa med min mamma och mina små mashmallows ;)


T

Kommentarer
Postat av: emma

jaaaaaaa, lalala :D

2009-03-12 @ 21:54:06
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Anonym

gottttttt

2009-03-13 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0