Helgen i resume :)

Hejsan, jag har inte orkar skriva när Rickard och Camilla varit hära och när dom inte var hära så slutade internet fungera och började inte fungera förns nu. Men i helgen har vi kollat på film och ätit massa godis och varit och klättrat i Sickla igår, eller dom klättrade och jag tittade och prövade på ;) Ganska kul men vilka jävla muskler man måste ha. Sen körde dom hem mig och så lämnade Rickard Camilla hemma för hon skulle ut med sina kompisar och så var han med sina kompisar så kom hem hit sen. Vi låg uppe och kollade på massa filmer och vid halv 3 kom Camilla hem så då la jag i sängen och slocknade på en gång. Idag har vi bara legat i soffan och kollat på Vasaloppet och ätit. När man inte bor tillsammans längre så uppskattar man sina syskon mycket mera, jag älskar när mina bröder kommer hit eftersom man inte träffar dom så ofta. Men nu ska jag kolla på Gossip Girl, vi hörs senare :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0