onsdag

Hejsan!
Idag fick vi sluta tidigare idag så jag åkte till mammas jobb för jag skulle lämna tillbaka en ring som jag fick av henne i alla hjärtansdag present. Så jag gick runt i globen och kollade på kläder, jag hittade underkläder och en kavaj (?), jag brukar inte alls passa i det men den hära satt bra! Efter det så satt jag på mammas jobb så gick vi ner till ett café och köpte jätte gott kaffe (jag brukar inte tycka om det). Sen åkte vi till Slussen och mötte mammas bästa kompis Cicki som har ätit hära och ska sova hära inatt. Thomas är i Tyskland på mässa så vi ska ha tjejkväll med massa ostbågar och Grey´s ;) Men nu ska jag umgås lite, ni får ha det så bra tills jag skriver igen, pusspuss!
 


T

Kommentarer
Postat av: darmiii

jättefin kavaj! :)

2009-03-05 @ 20:18:14
URL: http://darmiii.blogg.se/
Postat av: josefin

vart är jeansen ifrån? :) kram

2009-03-05 @ 21:23:53
URL: http://allwedoisdance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0