torsdag

Hejsan sötnosar! Idag har jag varit i skolan, sen åkte jag och gulle Lisa till Sickla till och åt snabbt innan vi skulle till fryshuset och kolla på min kompis Angelica. Hon och hennes rap klass skulle uppträda och dom hade satt ihop en show om hiphopens historia. Synd att jag inte filmade mera för det var en kille som verkligen bjöd på sig själv och han var så rolig, Lisa och jag skrattade när han spexade ;)
Sen bar det av hemåt, så jobbigt att det är så kallt nu. Så när jag gick av saltsjöbanan så sprang jag ner och in igenom dörren. Måste bara säga att showen var otroligt bra! Slänger upp en film någon dag men nu ska jag sussa! Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0