Redan onsdag

Hejsan, idag kom min pappa och hämtade mig i Farsta Centrum så körde han hem mig och så fick jag lite godis från hans kryssning som han var på i typ helgen. Igår hjälpte mig min storebror mig med min rest i matte så allt blev rätt och super bra, snäll som han är satt och lyssnade på mig i en extra halv timma så jag fick prata av mig lite ;) 
Nu sitter jag och försöker hitta canon kameran jag vill ha till ett bra pris så mamma och pappa kan dela på en fin fin pressent till mig, lär ju behöva den när jag ska få min fina LA eller NY resa jag sa få vid min 18 födelsedag ;) Snart börjar grey's så då blir det de med te. Men men nu har jag inte speciellt mera att skriva men det hära under kommer hem till mig(fanny) någon dag nu från Nelly, myyysigt :)



T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0