Fredag

Hejsan, förlåt att jag inte uppdaterade imorse men jag var så irriterad på att någon (min mamma) slängt in hela korvpaketet i frysen! Först tänkte jag skita i korven så slängde in dom i frysen igen men den kunde jag inte motstå frestelsen. Så jag fick stå och hugga med en kniv för att få loss två korvar. Jag var så trött och sugen på en korv! Låter töntigt nu men i morse var det ett stort i-lansdproblem (A)
Vid tre hade jag tansläkar tid, värsta jag vet. Skönt att få gråta lite, vet inte när jag gjorde det så mycket sist ^ Haha, jag hade en jätte elak tandläkare som gjorde illa mig hela tiden så därför har jag fortfarande en stor tandläkarskräck och är nervös för allt i det rummet! ^
Sen köpte jag avslutningskläder sen blev det hem och mat, men nu ska jag plugga in för kursen imorgon, pussis vi hörs sen! :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0