helluuu

Hejsan hoppsan!
Jobbat hela långa dagen, slumrade till och med en liten stund men då bytte jag från den gosiga soffan till en hård plaststol ;)
Kan man bli annat än glad och vilja sjunga med när man hör den hära låten eller? :) Jag sitter och sjunger med och har värsta flowet och känslan.. haha eller inte ;)
I veckan kommer antagligen idisen och elise upp någon dag, det var mer än ett år sen jag träffade elise, det är helt sjukt! snart kommer steph hem igen och jag hinner träffa henne en liten stund innan hon drar iväg igen :p
Ska nog snart ta och hoppa i sängen så jag slipper vara så trött imorgon. Igår kväll mös jag ner mig i sängen med popcorn och cola för att kolla på stockholm boogie som min världsbästa storebror hade bränt ner till mig :D Älskar verkligen den filmen! Men men nu ska jag sluta svamla. jag får väl ta och skriva någon mera dag sen. Pussis :D

Kommentarer
Postat av: kärleksfreddan

Jag tycker att du är helt underbar tess. Jag har läst din blogg länge men inte vågat skriva något. Du är en fantastisk person. Jag önskar dig lycka till med allt du gör i livet. Hoppas att öder får våra vägar att mötas någon dag.

Tack för allt ditt bloggande.

2009-08-01 @ 10:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0