Älsklings sessan hära

Hej på er, nu är det fredag vilket innebar att Lovisa och Denise slutade idag och att jag inte behöver sitta i receptionen mera nästa vecka. Vilka ska jag nu äta lunch med och gå och köpa godis med? :O 
Det har varit skönt att sitta i receptionen men jag tycker det är roligt att göra en massa saker hela tiden så nästa vecka kommer bli toppen tror jag. Eftersom vi var tre sommarjobbare i receptionen så blev det inte långtråkigt någon gång! 
Idag och igår satt jag och fixade med en ny förvaring/utställnings grej för red collar prodjekt som kommer att stå i affärer med deras everyday kläder som kallsonger, t-shirts och linnen som inte alls är dyra vilket är bra. As coolt och det ligger mycket tanke bakom det dära må jag säga!  Jag tror inte jag får lägga upp bilder på det för att det inte ska kopieras så det ska jag nog inte göra :p
Nu fick ni en liten update i alla fall, för jag ser att några fortfarande läser mig blogg även fast jag inte skriver och det är ju roligt :) Men jag får ta och skriva snart igen, pusspuss :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0