Handling

Nu är vi hemma igen, och oj vad jag har saknat att handla ;) Det blev en hel del, kan skriva upp min meny imorgon så kanske andra också får idéer. Nu ska jag bara mysa i min säng och kolla på sex and the city, efter att vi har kollat på husen som vi fått svar på att vi kan få hyra dom veckorna som vi vill, så vi ska bestämma oss :) Jag har faktiskt lite ångest att börja kolla för det är bara en säsong kvar, men jag ska göra det sen får jag väl köpa filmen någon dag :) Jag skriver i morgon igen, och jag bara undrar vad skulle ni som läser min lilla blogg vilja ha mer av? Bilder, inlägg, recept, bakning eller kanske tips om lite allt möjligt? Berätta för mig :)


Den hära fick fick följa med mig hem, favorit Klingan är ju med :)

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0