Söndag

Ingen bloggning igår, vad händer med mina skrivar fingrar som bara älskar att skriva? :o Vi kan säga att jag hade en sån dära kallat "bloggpaus" som alla hade efter att blondinbella tog en efter hon gick in i väggen. Haha nejdå men jag var helt inne i skor, skor och skor, för er som inte vet så äääälskar jag skor och vill ha alla världens klackar (!!!!!!) och jag kan knappt gå in på topshop utan att vilja köpa massa 15-18 cm klackar med massa platå! När jag skaffar mig ett jobb ska jag köpa massor av skor och göra en klingan och ställa upp dom i en stor hel väggs hylla, alla små fina konstverk! :) Jaja nog om skor även om jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst ;)
Idag skulle jag varit, eller ska vara med en gammal kompis Nathalie som jag inte träffat på huuuur länge som helst! Men jag får inte tag på henne så vi får se hur det blir med den saken, kommer hon måste jag städa rummet och kommer hon inte gör jag det nog i alla fall och sen ska jag ta mig i kragen och kolla på SATC och ta en liten promenad på isen utan för eller något. Men jag är så himla sugen på att åka skridskor men sånna har jag ju nte så det får kanske bli nästa år om det kommer någon is då :) Vad ska ni göra idag? :)
Men nu ska jag inte skriva mera, skriver nog mera sen för mina små fingrar får inte nog nu när jag väl börjat ;) Pusspuss så länge :)

T

Kommentarer
Postat av: emma

haha pa.. gamla goda tider ;)

2009-01-18 @ 18:28:08
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0