dagens


Tröja - H&M, Linne - Ginatricot, Strumpbyxor - H&M



Igår både lagade jag mat, städade mitt rum och vek min tvätt. Duktiga Therése borde snart få flytta hemifrån låter det som (a) Haha. Men idag har jag varit i skolan som vanligt, varit riktigt duktig. Eller vi hade en riktigt lektion eftersom vi kollade på film första, sen samhälle och sen prat med SYV om dom 100 poängen som vi måste välja en eller två kurser för. Jag ska i alla välja matte B, eftersom man behöver det för att läsa vidare och sen kanske bild och form för det fanns inget annat som intresserade mig på 50 poäng. Det är roligt på något sät att man får välja själv :)   Idag ska mamma på bio, så jag ska laga mat till mig och Thomas så jag tror det bara blir fiskpinnar med potatis och någon sås, sen ska jag ta och byta sängkläder, små fixa lite i mitt rum och damsuga  :)
Vad har ni gjort idag? :)

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0