Söndag :)

Hejsan på er, en hel dag på ikea och massa städning därav den dåliga uppdateringen. Planerar ju en hel ändring i mitt rum så det var ingen ide att köpa några tavlor och sånt, men vi kollade på den runda sängen som jag vill ha och den gick på unegfär 7000 och sen en liten soffa som jag vill ha går på 3500, sen blir det ju massa små krafs också men jag inte hittat någon stor helväggs hylla förutom den som skulle kosta 28 900 och det är ju för mycket men det finns nog liknande på ikea med orkade faktiskt inte kolla på sånt idag, men får ta det när vi åker dit igen :)
Men nu behöver jag verkligen eran hjälp! Vad ska jag göra med min fond vägg? Och hjälp mig nu! Vitt, marinblått eller låta den vara?


T




Hur snyggt är inte det hära med gardiner på väggen?! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit snyggt med gardiner sådär på väggarna, rolig ide faktist (:

2009-01-14 @ 08:58:47
URL: http://granath.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

ja gör det! (:

2009-01-15 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0