Ny termin

Hejsan, nu är min blogg back om track om mina läsare är tillbaka :)
Igår blev det inget växla pengar och fixa busskort, fick något urslag på kinden så hade ingen större lust alls att åka in till stan och möta mamma, det blev inte av idag heller för mamma var i kista på möta hela dagen till 4. Men idag var det första dagen tillbaka i skolan, det var helt okej och det var bättre än bäst att få träffa alla igen. Har faktiskt saknat alla jätte mycket :)
Sen kom inbjudningarna till sötnosen Annas "sweet 18" ut på facebook, hur gullig är hon inte och bjudet in hela klassen och massa andra :) När vi började fick vi absolut ingen bra start, men som tur var det en tjej som slutade och kärleken i klassen bara växte och vi växte samman och bra är väl det annars skulle jag och andra gått miste om bla. Anna och det hade vi ju verkligen inte velat!
Idag köpte jag en liten söt sommar klänning på Åhléns från att. som är ljus blå och med så gulliga fickor framtill och skulle se jätte bra ut med mitt flätade skärp från urdan outfiters. Blev helt kär i klänningen på en gång jag såg den och skulle jag itne köpt det så hade jag bara ångrat mig senare, lägger upp bild lite senare. Nu ska jag kolla på lite tv, pusspuss :)

T

(Skrevs för ca en timma sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0