Inrednings tokig!

Hej på er, jag har suttit och tänkt lite på vad jag vill göra mitt rum. Har lite idér men allt blir grymt dyrt så det får väl bli lite i taget eller leta lite på IKEA istället för mio, men Melina kanske vill fixa lite rebatt till mig? (a) Men jag har ju inte alls mycket att röra mig på men jag ska göra det bästa av dessa 2,25X2,75meterna som jag har. Ska försöka skaffa mig vad jag alltid velat ha, en RUND säng! Och sen en stor bokhylla på en hel vägg, måla vitt på en vägg, hyllor med lådor i, en soffdel, som är lite av mina idér. Älskar ju svart och vitt för det är ju tidslös formel men sen är det olika möbler som håller olika lång tider. Men jag ääälskar att lev mig in i olika möbel kataloger och planera och plander om tills allt är perfekt, det är absolut inget fel alls på mitt rum nu men vi har ställt in saker som jag egentligen inte allst vill ha dära, t ex ett datorskåp till våran stationära dator, och en byrå. Jag vill ha en ny rymlig tv bänk, annan sortsförvaraing om jag inte får in det i garderob. Imorgon ska vi till ikea så får ta oh kolla runt en aning då efter lite saker ;)

Haha blev ett långt och ett skriva av mig inlägg ;) Men jag ska fortsätta fantisera nu och försöka att hitta en ikea katalog och sitta och dregla i ;) Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0