torsdag

Godmorgon, hann inte skriva något imorse men nu sitter jag hära på engelska lektionen och skriver ;) Jag försov mig idag igen men menliga skicka ett sms 40 min innan jag skulle gå och frågade om jag var vaken, men självklart låg jag och drömde. Så jag flög upp och in i duschen och direkt ut och börja sminka mig, slänngde på mig kläder och sen ut till bussen men jag hann även om det var bussen som jag sen och inte jag ;) På rasten vi hade nyss så skulel vi försöka göra våra iv-val men det gick inte alls för det är helt överbelastat och imorgon ska vi hinna göra valet och skriva ut sen så våra föräldrar ska kunna skriva under, eftersom vi är under 18. Men det gick inte alls  så vi får hoppas på att det fungerar imorgon. Men idag ska jag som sagt förhoppningsvis köpa en ny jacka och byta jupsuiten till small eller medium. Men när vi gjort våran uppgift ska vi får sluta och äta :)

T

Kommentarer
Postat av: emma

svarar: ja jag såg det :) vad har du för storlek? hihi

2009-01-22 @ 16:04:22
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0