Onsdag


 
Gode dagens. Idag fick bara två små kassar följa med hem även om det var menat att ett par sko skulle följa med mig hem, men dom kändes inte helt sjävlklra så dom fick inte flytta hem till mig :( Men idag försov jag mig big time, eller jag vaknade men sen somnade jag om så ringede Melina och väckte mig men jag kom till skolan ungefär 20 över 10 ^ Efter skolan åkte jag in till stan, hittade ett par as snygga skor från topshop som var på rea så dom kostade bara 350:- men dom fanns tyvärr bara i storlek 40 och 41. Sen åkte jag till Götgatan och gick in på American Apparel och köpte lite saker till sommaren.


Tröja och skärp båda för 49 kr st från Gina.

Alla tre från AA
T-shirt 169 :-
Body 279 :-
Jumpsuit 169 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0