torsdag


Hej. Idag har jag varit hemma från skolan, haft ont i huvudet och känt mig nere och inte på humör alls. Men imorgon blir det skolan igen, kände att jag vara värd att vara hemma och ha ont i huvudet eftersom jag knappt missat en dag på jag vet inte hur länge. Så idag har jag kollat SATC, ätit chips och druckit cola men inte sovit för att inte förstöra dags rytmen (för vuxet egentligen uttryck). Skulle helst vilja ligga hemma imorgon också men det går inte att vara hemma mera än en dag för då missar man allt för mycket och jag måste till skolan och stänga av min dator över helgen för det har stått på sen innan jul lovet började och bara varit avstängd i max 5min samanlagt. Jaja onödigt prat, har egentligen inget att säga. Men jag skriver nog imorgon då jag ska ta och skriva ihop ett nytt cv också. Ni får sova så gott.

T

Kommentarer
Postat av: young woman

bra blogg:)

2009-02-06 @ 16:13:08
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0