Måndag

Hejsan, nu sitter jag äntligen upp. När vi slutat kom mamma till centrum och så köpte vi lite grejs sen åkte vi hem och då somnade jag i soffan och sov ungefär till 7. Sen lagade jag mat till mig och mamma för Thomas är på grekiska kurs på söder någonstans ;) Nu kollar på på bonde söker fru bröllopet, töntigt. dom har varit tillsammans i ett halv år och ska gifta sig?! Jo jag förstpr också att man är nykär det första året... Som dom säger, man ska bara gifta sig en gång, och då ska man ha varit tillsammans i flera år och man ska vara säker på beslutet i flera år inte bara just det första halv året tillsammans :s
Ojoj så jag brusar upp mig, men jag ska ta och kolla på skor som jag ska försöka investera i. Jag försöka lägga in någon blid sen då dom som blir favoriter, eller så gör jag det imorgon :)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0