ge mig maaaaat!

Nu sitter jag hära i min säng igen och tittar på rummet jag så lätt stökar ner om och om igen! Måste städa igen och få ordning på stället! Idag hade vi matte prov som inte alls gick bra, men förhoppningsvis ett G i alla fall. Blev varken jacka eller annan shopping idag för min mamma har en dålig vana att ignonera mig och glömma och kolla om någon har ringt eller skickat sms till henne. Jag ska egentligen laga mat i dag men har absolut ingen lust så mamma för göra det eftersom det ändå bara är jag och hon som ska äta. Hoppades på att Vila skulle finnas i forum men det gjorde det såklart inte, men jag får helt enkelt visa er jackan imorgon om min mor nu slutar undvika mig hela tiden! Men nu kom hon hem så jag ska sluta äta allt detta godis och kolla vad mamma köpt till mig, kanske är något roligt och då får ni också se, puss puss så länge!

T

Kommentarer
Postat av: emma

okej! jag har medium :-P Men din såg större ut än vad min gör! det var fint <3

2009-01-22 @ 19:04:01
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0