trååååkigt inlägg!

Jag bloggade inte på hela dagen igår fast jag sa att jag skulle, aja baja på mig!
Igår var jag på fotokursen som jag skrev om förut, det var hur roligt som helst! När jag kommit på hur Josephines msn var kanske ni får se lite bilder som vi tog i studion som vi satte upp. Först gick vi igenom kameran, sen fick vi gå ut och ta bilder och lärde oss hur vi skulle göra på olika avstånd osv. Sen visade Andrea (läraren) hur vi satte upp blixtar, bakrunder, mätte ljuset osv., det var i alla fall jätte roligt och jag ser fram emot nästa gång då vi ska få lära oss photoshop.
När vi var klara så stod Thomas och mamma utanför och väntade på mig så jag trodde dom hade bilden men nej, då skulle jag GÅ hem med dom! Jag trodde det kunde ta max en halv timma med det tog en timma från Luma till oss och med buss tar det mellan 4-7 min :O Under tiden berättade min mamma att min största storebror och hans nya tjej skulle komma på middag. Men jag somnade som en stock på soffan eftersm jag var tvungen att gå upp klockan 8 när jag gått och lagt mig vid halv 3 i fredags. Sen har jag bara varit helt död och imorse sov jag till 2, och så länge har jag inte sovit på mer än ett år!
Aja, nu blev det otoligt mycker onödigt. Men nu ska jag kolla på tv, pusspuss :)

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0