Onsdag

Blogg.se vill nog antaglien inte att man bloggar sent på kvällarna/natten. Det går inte ens att logga in :S Men tur var väl det annars hade jag lagt upp en massa låtar som jag låg och lyssnade på inatt och då hade ni varit ganska trötta på mig men två låtar ska ni få, eller det är en låt men i två olika versioner.
Men idag är jag hemma, kunde inte somna igår så vid tjugo i 4 var sista gången jag kollade på klockan i alla fall. Sen när jag väl somnat så kom mamma in och väckte mig vid 6 så kände mig inte alls på topp för att åka till skolan.

Första: Petter - Storstadsidyl
Andra: Petter ft. Desmond Foster - Storstadsidyl (Kayaal Remix)
 

Man får lite sommar känsla när man hör den andra låten,
vilken tycker ni om mest, eller tycker ni inte någon av dom? ;)

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0