Tisdag

Gud vad dåligt jag ahr varit på att skriva på sista tiden! Men idag försov jag mig big time! kom inte till skolan förns halv 1, fy vad dåligt samvete jag får när jag tänker på det! Då hann jag till halva samhälls lektioen och mentors tiden. Eftersom jag var sjuk större del av förra veckan så kom jag efter men jag och mamma ska sätta oss imorgon och göra det jag inte hinner på lektioen imorgon. Men idag när jag kom hem hade jag fått ett paket i brevlådan, hade helt glömt bort. Men jag råkade buda på en väska som jag betalade för i helgen, idag hade jag fått den. En Jimmy Choo, kommer inte ihåg vad jag betalade faktiskt, men dyrt var det inte :/ Kom på att jag och mamma hade ett tradera konto så jag la ett litet bud och vann ;) Men jag lägger upp bilder på den när jag fikat, Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0