bebistokig!

Måste bara skriva hur mycket jag beundrar den hära 17åriga tjejen Nathalie som  fick en super söt son vid namn Liam för 12dagar sen. Tänk hur mycket man längtar när man ser hon lillen växer i magen och man bara vill hålla om lilla bebisen. Och jag blev tårögd och rörd många gånger när jag läste igenom hennes blogg och alla små meningar där det stod att han hickade, att dom längtade efter honom, hur kan man då låta bli att bli tårögd? Dom ska även vara med i ett tv-program som ska sändas i april på fredagar om unga föreldrar på svt 1.
Jag ser verkligen upp till tjejer som går igenom en gravitet i så ung ålder, alla säger att man är för liten hela tiden men ska jag vara ärlig har det ofta ingenting med åldern att göra utan när man är redo och mogen. Jag vill vara en ungmamma, men jag prioterar verkligen min utbildning i första taget. Men någon dag ska jag också bli världens lyckligaste mamma! :)

T

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag med! :D

2009-02-01 @ 23:05:28
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: jocke

fjaaaaaaaaaaaaant! love you :)

2009-02-02 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0