söndags kväll

Hej!
Gårdagen började dagen med att jag och steph delade ut en massa flygblad med reklam för jobbets klädutförsäljning. Sen käka vi lunch i ringen, drog vidare till nk för att titta på en väska till stephs mamma.
Sen åke jag hem, somnade åt. Sen ringde S och var ledsen över en sak som hade hänt, så vid 11 tiden var jag hemma hos henne.
Idag har vi bara tagit det lungt, lagat mat och gjort pärlplattor med S lillebror.
Sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle til globen och kolla på världens strösta lucia tåg, kan var något utav det finaste jag varit med om, helt otroligt att 1500 barn/ungdommar som går i klasserna 5 i grundskolan och till såna som gick på musik universitetet kunde sammarbeta och få till något så vacker.

Jag kom hem för ett tag sen och nu ska jag dricka mitt te klura på två julklappar, tvätta mig och hoppa ner i säng för att kolla på paradise hotel. Vi hörs imorgon igen, Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0