halloj fågel

Haj haj!
Idag blev jag hemma igen för snö kaoset och bra var väl det för alla våra lektioner var inställda. Så jag och min sjuka mamma har legat i soffan hela dagen och kollat på olika filmer. Men nyss så satte jag på mig ordentligt med kläder och gick med thomas på en promenad upp till forum och köpte en present till mammas julstrumpa ;)
Jag älskar nog snö har jag kommit på, eller när den ligger där och är fin, jag slängde mig i snön flera gånger. Det kan jag rekomendera man blir lika glad som ett barn igen ;)

Snart ska jag kolla på ph och sen hoppa ner i sängen för imorgon börjar skolan 9, sen ska vi kolla på skolans talang sen ska jag möta steph så ska vi förhoppningsvis åka pulka sen haha ;) Men nu ska jag hoppa upp för trappen med en kopp te. Pussis

Juste, jag fick ett brev idag om att jag ska opereras den 2 februari. Jag fy vad jag kommer deppa ner mig, hoppas bara att steph får operera sig är närheten utav mig så vi kan deppa och mysa tillsammans ^

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg:D ska vi följa varandra på bloglovin? kram:)

2009-12-18 @ 13:53:09
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0