Tisdag

Hej alla söta!
Dagen börjades med religionkunsakap sedan blev det lunch, naturkunskap och efter det mentorstimma!
Efter skolan åket jag, Lisa och Fanny in till stan och kollade lite i affärer innan vi mötte Stephanie på fresco för en tidig middag! Sen bar det av för mig och Steph till Park där vi gick på förhansdvisningen utav "The ugly troth", som var hel skön och om jag var er skulle inte jag vilja missa den när den har premiär den 11 september!
Nu sitter jag hära, borde knalla upp och tvätta mig och så, börjar inte förna 10.15 imorgon så det är ingen fara!

Men imorgon är det en alldeles speciell dag, för det är lilla sessans födelsedag! Hurra hurra hurra, wiiie :D då får ni inte glömma att säga grattis till mig (A)
Även om 17 känns helt onödigt att fylla så kan ni ju förjulla min dag iaf :) Men nu ska jag ta och styra ihop en födelsedagsmiddag för mig, pussi gull! Vi hörs nog imorgon bitti :D

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0