underbara, soliga måndag!

Hej sötnosar, nu är jag hemma igen!
Jag åkte ju till mamma bara för att byta tröjan till en kjol men istället så blev det lunch, en fika och en liten shoppingrunda. Sen övertalade jag mamma att inte träna idag så att jag skulle få skjuss hem, så jag lovade att gå ut och gå med henne istället så det blev en powerwalk för min del och jogging för mamma och Thomas. Så nu ska vi försöka att gå ut och i alla fall gå varje dag, så jag måste snart iväg och köpa mig ett par snygga tränings byxor ;) Jaja nu laddar jag upp bilder på mian kläder istället, tyvärr inga bra eftersom jag inte hittar våran digital kamera. Kommer snart ett till inlägg med lite bilder :)


Allt är ifrån H&M,
Bh: 129:-/st
Trjöan: på rea för 80:-
Kjol: 198:-

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0