mysig dag på djurgårn!

Hej sötisar nu är jag hemma igen!
Eller jag kom hem för kanske 45min sen. Idag så mötte jag Lisa och Fanny i Slussen så gick vi ner till färjan och åkte till Djurgårn och satte oss på våran filt och mös i solen och åt allt det F & L hade köpt ;) Sen påvägen hem köpte jag med mig en pizza eftersom ingen kan äta med mig, min mamma och thomas kommer hem förns vid 11 ikväll och min brorsa är nog fortfarande på grönan, han hade vip biljetter till smygstarten idag så han var dära vid 10 imorse ^
 Jaja, den var god i alla fall och efter jag plockat undan så kröp jag ner i min rosa lilla mysdress och nu sitter jag hära i soffan med lite solfrossa :(
Men nu ska jag mysa ner mig lite hära, pusspuss!



Fanny och Lisa :)


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0