onsdagen som är lite som en torsdag :)

Hej sötisar, ni har väl uinte glömt att rösta på mig i Emmas blogg om veckan blogg? Om ni gjort det har ni länken här och jag är nummer 3, skulle vara kul och vinna för en gångs skull, såg att min klass stöttar mig i alla fall ;)

Idag började jag min dag med en sov morgon till 20 över 10 eftersom vi inte hade admin. vid typ 20 över 8 ;) I alla fall så hade vi bara svenska innan lunch, där jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde. Men sen efterlunch hade vi arbetssätt och lärande vilket var lite roligt eftersom vi gjorde lite roliga övningar om minne. Efter den började vi packa upp alla kläd dockor vi hade fått från MQ och sen var det matte. Jag kan lägga upp bilder imorgon på alla dockor, ser lite roligt ut nu eftersom alla står nakna just nu ;)

På torget köpte jag med mig lite jordgubbar hem som jag just mumsat upp. Nu ska jag väl bara vänta på att jag ska få mat, min mat vecka från och med fredag men känner mig grymt otaggad men försökte få det till att jag lagat mat varannan helg och någon gång i veckan men det tyckte mamma inte om :p Men men nu sk ajag försöka ta mig något alla äta, för jag är jätte hungrig. Puss så länge sötisar!

T

Kommentarer
Postat av: REBECKQ

nej haha men tack!:)

2009-04-29 @ 21:04:47
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hittade du min tatuering på google? :O :p

2009-04-29 @ 22:45:37
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0