Tisdag

Hej min vänner och kanske ovänner :)
Idag har jag solat sen halv tio tiden och för en timma sen gick jag ut på en promenad, eller det blev en promenad till forum för ett köp av ett par skor och en promenad hem. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag kasnke möta upp Lisa och Elin någonstans så får vi väl hitta på något :) Jag visar skorna senare eller ikväll, jag köpte ett par ballerina. Jag har haft kanske ett par balerinaskor innan och det var för flera år sen men nu ska jag ge det en chans i alla fall ;) Men nu ska jag hoppa in i duschen men ni ska få en låt som ni kan undehålla er med, + att videon faktikst är inspelad i vårat stolta Stockholm ;) Men vi hörs senare sötnosar, pusspuss!



T

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Oh lala, jag tror du klär i dom lilla fröken :-)

En skönhet klär i allt, höhö :-D pusss

2009-04-07 @ 17:18:09
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0