söndags mys

Hejsan, bruchen blev mera en lunch-middagr vad man nu kan kalla det ;) Mycket goda pannkakor kan jag säga! Lägga upp bilder imorgon för mobil sladden liggen där nere och jag skrämde upp mig själv lite så jag vågar inte gå ner nu :p
Lisa kom hit vid halv 5 - 5 så då började jag laga mat, och så åt vi sen hittade Lisa idol dvdn som jag inte ens öppnat så kollade vi typ igenom hela den. Vissa människor är ju bara för speciella!
Sen åkte vi och mötte elin i slussen och sprang in på konsum och köpte chips och dip, påskmust och lite frukost till mig imorgon. Sen kollade vi lite på tvn, pratade och åt ;)  För bara en liten stund sen så följde jag med dom upp till bussen och nu ligger jag hära och myser lite och ska snart gå in och borsta tänderna ;) Jag skriver mera imorgon för jag är dö trött och då blir den några bilder från idag i alla fall :) Pusspuss på er sötnosar!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0