söndag

Hej igen, nu är jag hära framför burken igen ;)
Det blev bio på heron, var evigheter sen jag var dära. Även när jag bodde i tumba tog det ju längre tid att åka dit än in till stan så dit åkte man bara när någon körde oss :P Jaja, vi såg i taket lyser stjärnorna. Helt okej film, men allt som hände henne i filmen händer andra på riktigt och det blev jobbigt att se ibland när jag kände igen min vän när allt det hände henne. Och jag har fortfarade ångest över att jag inte fanns dära och ströttade henne till fullo. Jag ska inte prata om såna tråkigheter nu.
När jag kom hem så grillade vi på nya grillen och det var så himla gott! Snart ska jag nog sätta på en film och ta mig lite cola, sen antagligen somna tiiidigt! Ígår satt jag uppe med denna sega data till 3 för att få in alla bilder på facebook och kände att jag inte kunde slösa bort min dag med att sova så jag var uppe vid 9. Men men nu svamlar jag bara och hela inlägget är bara svamel, tecken på att jag är trött. Haha förlåt sötnosar :)

Idag fyller min vän och gamla pojkvän petter 18år, så grattis!


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0