lördag

Hej mina underbara vänner!
IDag har jag varit i gång hela dagen! Jag  var uppe ur sängen vid 10 och duschade sen vid 11 så började föreningens städ dag. Eftersom det bjöds på korv var jag ju tvungen att hjälpa till för att få något. Sen gick vi igenom frådet och jag hittade lite saker jag letat efter sen så åkte jag och mamma till ikea för att kolal på lite saker. Sen hem och så hjälpte jag Thomas med maten och efterätten gjorde jag. Nu sitter jag hära med min egna gjorde ansikts mask, avokado och honung, och tar det lite lugnt innan jag ska till slussen och möta Lisa och köpa godis ;)
Jaja, har inte så mycket mera att skriva egentligen. Så där fick ni en liten resume av min dag, inge roligt men jag ska bli bättre på att skriva i vecka  :) puss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0