Tandvärk :(

God morgon, igår när jag låg och åt min glass som fick jag den värsta ilningen jag någonsin fått så idag ska vi antagligen tandakuten (?) eller till mammas kompis tandläkare. Med tanke på min tandläkar skräck kommer det antagligen inte att gå bra, så liten är jag ;) Annars idag hoppas jag att mamma och jag kan åka till forum och köpa massa kuddar, filt och över kast i dom färg skalorna jag vill ha. Om det blir av lägger jag självklart upp bilder! :) Nu ska jag äta upp migg äpple och dricka min well's vitamin dryck jag inte drack igår på grund av mina ilningar som faktiskt fortsatt idag :(  
Puss på er så länge och hoppas ni får en bra dag :) 

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0