Ingen vidare dag/kväll :(

Just nu är det inget bra på tvn allt som alla i vardagsrummet vill kolla på, har ingen roligt film jag vill se heller så tänkte jag kunde passa på och skriva lite :) Eftersom jag inte orkade äta något till frukost innan tandläkaren så berättade hon att det skulle ta längre tid innan den började värka och innan den släppte så jag kunde inte äta förns nu ikväll, men i alla fall det jag vill komma fram var att jag inte kunde åka och kolla på kuddar, överkast och filtar. Men nu har mamma sagt att vi ska konsentrera oss på mitt rum, så nu blir det att leta tavlor och allt sådant :)
Några förslag vart dom har fina tapeter, tavlor osv.? :) Vad har ni söta gjort idag? Jag vill läsa massa bloggar så komentera så jag får något nytt att läsa!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0