Måndag kväll

Ikväll blev det en liten mamma och dotter middag idag, en halv pizza och en halv sallad, precis som på den gamla tiden ;) Anledningen till att jag inte skrev något mera på eftermiddagen var för att vi skulle skriva en bok analys på 90 min, men lycka till. Jag måste ha det perfekt när det gäller sånt så det tar typ tre dagar minst^ Jag hade ju inte läst ågon bok så jag skrev det jag kom ihåg från snabba cash, och det gick väl halv bra så hoppas faktist å bättre än g, vilket ger mig 500 så man kan ju hoppas vidare ;) Men efter svenskan så hade jag tandläkar tid, skulle ju göra en rotfyllning. Men vad lättad jag blev när tandläkaren sa att tiden var för kort så eftersom jag har en ny tandläkare så ville hon bara prata och kolla på mina tänder. Men måste ju göra det någon gång och någon gång är den 12 december tyvärr. Efter det åkte jag och mamma till Forum Nacka för att kolla på en nyårs klänning jag sett med dom hade inte den dära så vi får ta det en annan dag :) Nu blev det längt och tråkigt märker jag så ska ta och avsluta. Pusspuss så länge :)

T



Jag älskar dig Joakim Johansson, glöm aldrig det. Jag står brevid dig igenom allt, upp och ned gångar. Du är min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: din jocke!

jag älskar dig med älskling :D 4ever

2008-11-25 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0