Varning, andra delen är ungefär oviktig ;)

Hej, internet har krånglat idag, igen! Igår var det roligt på Josephines tjejmiddag med tjejer, mat och singstar. Jag och Sandra var kvar tills ungefär halv tolv, då åkte vi till Sandra och satte på en film men vi båda somnade på en gång ;)
Imorse när jag åkte hem kom en gammal tant på i trollbäckens centrum och satte sig just brevid mig även om det fanns massa andra platser. Först satte hon sin på sin plats och halva min, sen börja hon äckla sig med sin tunga ute i luften! Inte bara att jag blev varm och åksjuk men hon ville äckla mig mera :O Precis innan norra sköndal ber busschaffören om ursäkt för att han var 2-3 minuter försenad och berättade att dom hade vart tvungen att städa ut bussen för att någon spytt i den och då börjar hon prata för sig själv och hennes andedräckt var inte den bästa. Då börja hon säga om och om igen "jävla ungar ska supa och spy, runka och spruta i bussen" och då klarande jag inte mera. Sprang ungefär ur bussen när vi kom till gullmars!
Sedan han jag jag bara hem för att duscha och fixa mig innan min kära storebror kom och hämtade mig. Han hade en nu telefon, massa roliga Wii inspererade spel, 5 MP kamera och touch screen men även med vanliga knappar som var utdragbara. Funderar på att köpa den, här är den, vad tycker ni om den? :)  Anldningen till att han htade mig var att vi skulle fira farsdag, det blev god mat. Jag åt örtspäckad pepparbiff med potatisgratäng, kött älskare som jag är så älskade jag det! :D Och jag älskar att träffa mina bröder vilket inte händer allt för ofta, och när man inte trfar pappa på länge har man mycket att prata om så det var trevligt :) Orkade inte ladda upp bilderna från igår så ni får se dom imorgon eller något :) Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0