kvällsi

Godkväll på er :) Jag vet att jag inte skrivit någon idag, vet egentligen inte alls varför för jag var påväg innan sen blev det inte så. Hade något jag tänkte berätta för er men jag tappa helt tråden ;) Idag har jag mest legat i sängen, pratat med jocke, kollat på "dirty, sexy, money" säsong 1, uppvärmning inför säsongs premiären någon gång i veckan, torsdag tror jag. För dom som inte sett den innan så är det en roligt men samtidigt ganska seriös serie, inte världens bästa men bra.  Sedan gick jag in i duschen och fixade till mig lite inför att mammas kompis Cicki skulle komma på middag, hon och mamma har i stortsett spenderat all tid tillsammans innan mamma träffade så Cicki står även mig nära. Ungefär som en moster eller liknande, så det är alltid lika trevligt när hon kommer över så det vart mycket prat och skratt som vanligt :)
Mycket plader blir det ibland tyvärr, men nu sitter vi och kollar på filmen på 6an och partar på en påse smör popcorn jag och mamma. Fresten var maten grymt god idag! Stora kycklig filer med getosts rosotto, mums! Det är nog från min kära mor jag fått mina mat kunskaper ifrån :) Men nu ska jag gå och tvätta mig, borsta tänderna och lägga mig i sängen.

Säger godnatt med en mycket gammal bild på nyvakna vesslan, pusspuss!



T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0