Söndag kväll

God kväll, nu har jag kommit hem från texas burger. Eftersom möblerna kom så sent i fredags så fick det bli pizza iställe för ribbs, så det fick bli ikväll istället :) Och för att jag skulle få sån godis mat så var jag tvungen att gå i klass2 varningen till Sickla köpcentrum. Men jag är verkligen glad att jag har mina underbara "skor", på vinterna blir dessa och mina fötter bästa vänner. Men det var inte bara dessa som försökte hålla mig varm utan även en mössa, vantar och halvduk men kallt var det i alla fall så jag tog bussen hem (a) Nu ska jag kolla på tv och ta en halva grape (inte bra för magen med mer än en halv om dagen, jag vet) . Pusspuss så länge!


T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0