"tvångstanke"? hihi (a)

Jag måste bara berätta om någon jag verkligen hatar, ni vet när man borstar tänderna och inte sköljer av den ordentligt så löddret stelnar. Jag mår illa av bara tanken. När jag kom upp ikväll såg jag att det var sånt på min tandborste och jag kunde inte borsta tänderna med den, så äckligt!, jag var tvungen att öppna en ny tandborste.
Den tiden jag och min bror bodde hos pappa i huset så hade vi våra tandborstar i samma "mugg" på övervångingen, och varje morgon ville jag slänga hans tandborste för han sköljde inte av den ordentligt och det var så äckligt! Jag hade aldrig chansen att säga det till honom för vi sågs ungefär när vi åt middag och när det var vänner, och det är inte då man tänker på det direkt. Så jag beslutade att lägga min tandborste i skåpet och där stannade den tills han flyttade (a) Var bara tvungen att skriva det, hatar det verkligen, så äckligt!

Men "lillebror" (minsta storebror) jag saknar att bo med dig och bråka om fjärkontrollen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0