Torsdag kväll

Nu är lilla Vesslan (ingen aning om varför jag nästan alltid kallats för det) mätt och belåten, ikväll blev det kräftpasta som jag jätte god. Nu sitter vi och våntar på vårt nya bord och nya stolar som ska vara hära senast om en en timma vilket jag hoppas eftersom vi väntat på bordet i ca 3-4 månader nu. Mamma står och bakar lite, hade tänkt att hjälpa till men sen såg jag något som roppade på mig i kylen, andra halvan grape (a) Jag har typ blivit beroende, och något jag känner mig riktigt stolt över är att jag börjat äta frukost! Har itne gjort det alls sen typ 3an. Idag hade jag på mig min nya halsduk som jag fick i goodybagen igår, den var hur mysig som helst och jag fick massa komentarer för den. Min mamma blev lite avundsjuk igår kväll när jag kom hem så imore när ginatricot öppnade sprang jag in och köpte en grå till henne innan vi började, så söt som jag är. Tur att hon fick denna lilla dotter också :)
Nu plingar det på dörren, skriver jag inte mera så får ni sova så gott. Pusspuss!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0